Lars og Christian justerede fjederstropperne ind på Da7, hvilket kræver flere ture op og ned med kaffemøllerne – men som sidst på aftenen landede helt på egne hjul og fjedre.

Erik fik malet 2. gang grønt på C411, mens 3 hold samtidigt arbejdede i C210; Jørgen målte op og tilpassede længden på de nye bænklister, Kenneth og Carsten monterede nye gevindstænger til bænkbenene, imens jeg i den modsatte ende sleb indersider og bænkben. Efter en grundig støvsugning var der kun adgang med filttøfler :-), så jeg fik lidt fred til at male disse og nåede ½-delen.

Jan, Per Børge og Poul fik bl.a. monteret bunde i motorrum på D13, samt set på endnu en udfordring med en for lille afstand mellem speeder og bremsetræk…

Sven Erik blev klar med siderne til de nye koblinger og fortsætter med boring af hullerne i midterrør.
I lørdags blev tagpappet til C210 skåret ud og lagt til ”formning” på taget. På næste mandag kommer det rigtigt på. Der var 13 medlemmer forbi denne hyggelige arbejdsaften…
Related