Bjarne, Jan og Per fortsatte på D13 med alle detaljerne, herunder test af kabinelys… det fungerede! Jan fremstillede dækpladen til indersiden bag baglygten, Per lukkede panelet af og Bjarne tilpassede sammen med Carsten den ene låge til motorhuset.
Inden da havde Jørgen og Carsten arbejdet på den nye dør til vognhallen, hvor der skulle brydes fundament ned og støbes et trin. Kenneth P forberedte No3 til søndagskørslen – eller til særtoget inden… Lars fortsætter med at fintune delene til gangtøjet på Da7; lige nu ved at fræse fladerne helt jævne, så lejnene kan lægge godt an.
Jeg fik malet en del mere på fladvognen. På billedet ses fladvognen lastet med den minigraver, vi lejlighedsvis indlejer til brug i Baneafdelingen. Maleriet stoppede dog brat, da torden og regnskyl afløste solen og det gode vejr.
Bent Hansen har i sine arkiver fundet et flot foto af 47-24 fra 1993, mens vognen var i drift ved tunnelbyggeriet under Storebælt.
Vi var 9 medlemmer, der fik løst mange gode opgaver denne aften.