Carsten fik svejset forstærkningspladerne godt fast på slagleklipperen og mens apparatet var i gang, blev den bagerste ramme for bannerømmeren svejst rigtig sammen. Den havde BigRas og jeg delt og kortet af til rammens bredde. Lars har stadig fart på hjul-afdrejningerne og Kenneth bidrog med input undervejs. BigRas tog de sidste 5 rå-hjul ind til denne serie på 16 hjul. Der ligger nu 11 halvt forarbejde hjul ved drejebænken! Villi fik reguleringen til at fungere på trykluft i den dampdrevne el-generator til Da7. Der skal dog prøves med højere tryk, før der testes ”live” med damp. Lørdagsholdet afhentede Fordson-motoren hos Klingenberg på Jans trailer. Så denne aften fremstillede Jan og Per Børge en stationær motorvender, så vi kan komme til at udskifte bundkaret. Først skal motoren dog have en grundig vask. Motoren er som nævnt sidst, i fin stand og har været startet. Se Lars´ beretning og billeder fra arbejdet – med samt ”Lørdagsnyt”, hvor Bo fik færdiggjort aksel nr. 2!. Vi var 9 medlemmer, der arbejde på de mange forskellige opgaver til sent denne aften.