Denne aften var der arbejdsmøde i sikkerhedsgruppen og det var så interessant, at en del af aftenens fremmødte valgte at lytte til mødet. Andre gik i maskinværkstedet og malede spær, samt stolper g fik ryddet lidt op på byggepladsen. Senere fik vi repareret den lille magnetboremaskine, som lugtede fælt af brændt elektronik. En brændt bane blev erstattet. Det var der dog ikke mange fotos i, så en billedløs blog…
M24 eller M25 fik ikke besøg denne aften, hvor der i alt var 10 fremmødte.
Lars han som kompensation for de manglende fotos fremsendt disse fine links fra både den nye og ældre jernbaneverden:
Utroligt hvad der findes af pudsigheder, og forskellige slags udbydere / produkter:
http://www.dymaxrail.com/products/
Lars han som kompensation for de manglende fotos fremsendt disse fine links fra både den nye og ældre jernbaneverden:
Utroligt hvad der findes af pudsigheder, og forskellige slags udbydere / produkter:
http://www.dymaxrail.com/products/
Faldt lige over lidt beslægtet blog, mest mht. sporbygning: = http://theenginehouse.blogspot.dk
Virkeligt guf, både model og i skala 1:1
http://www.railroad-line.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=37246&whichpage=2
Og, lyd-lækkerier, helt i særklasse, for os – der nu en gang ér uhelbredeligt “bidt af en gal dieselmotor”:
http://www.youtube.com/watch?v=cP4ta0h6H8g
/ Ovennævnte opfyldende undertegnedes “3-punkts-Lov”, (klart fordrende forbud mod uenighed på nedennævnte);
1: Mere end 5 cylindre. 2: Hydraulisk transmission (allerhelst 3-gear) 3: Naturligvis indvendige rammer + kobbelstænger)
VH
Lars