På D13 fortsatte Jan og Per Børge med at få tilpasset mekanikken til bremsepedal og håndbremse. Det går meget snært, så det skal tilpasses noget. Konstruktionen er ikke helt ideel, men ser ud til at være udført som det muliges kunst. Dernæst fortsatte de med at få placeret banerømmerne – men AK! Der mangler dele… de bærende jern og tværgående stænger er (pt.) bortkommet. De kan dog fremstilles igen. Bjarne og Sven Erik fik boret huller i hjørneforstærkningerne til både for og bag, som jeg sidst på aftenen fik slebet og grundet.
Lars og Poul fortsatte med at tilpasse mangenoten til M23, der stadig mangler lidt tilpasning for at kunne komme helt på plads. Blå fingre! (mærkeblåt) Der skal files med en Dremel i notgangen, da materialet jo er hærdet. Christian og jeg begyndte på endnu en serie på 10 koblinger og fik skåret en del materialer ud. Christian fik også fejet hele maskinværkstedet og bortfjernet spånerne fra drejebænkene!
I Damp á så vi bl.a. fotos fra DJK´s besøg på banen i 2004 og talte om planlægningen af årets program, så vi er lidt forberedte til Mafd-mødet på lørdag kl. 13 samme sted! 9 flittige folk mødte frem på værkstederne denne aften.
Se lidt flere billeder her på Picasa: billeder fra 25/1