Sidste nummer af ”Nyt fra Mafd” udeblev, men der blev da arbejdet alligevel; dog ikke fra min side da jeg først dukkede op sent. Jan fik lørdag og mandag fremstillet ”pufferplanker” – afstandsstykker af træ til pufferanslagene for at kompensere for den nu manglende bredde. Sidste mandag fik Per Børge opsat mere lys på ”dimselageret” for at kunne finde de rette bolte – uden held. Denne aften blev det i stedet samling af akselens bremsedele, mens andre blev adskilt for at BigRas og jeg kunne grundmale disse; sammen med bl.a. puffer-delene. Carsten tilpassede hagekilerne lidt, så der var plads til boltene ved drejeledet. Bagefter fik Carsten og Per Børge fjernet noterne, der sidder inde i bremseklodserne. En ny not til at holde fjedrene, der holder klodserne ude fra hjulet skal fremstilles til de lidt mindre fjedre, der er fremskaffet. Villy er ved at remontere en radio i M9, så Carsten ikke støder hovedet imod igen. I mens har Carsten fået bearbejdet endnu flere lejekasser i fræseren, så dette projekt er nærmere afslutning. Hjørnerne afrundes og siderne fræses lige. Lars blev godt underholdt og hjulpet af en faglig ”diskussionsklub” om metoden, hvordan vinkler og mål hurtigst muligt opnås ved drejningen af de mange hjul. Derefter sprøjter de færdige enheder ud af drejebænken… Både sidst og denne aften mødte 8 medlemmer op