Peter havde om søndagen fået malet det han havde grundet på No.3 om lørdagen, så derfor kunne han denne aften dreje og rulletere et nyt oliedæksel til M35, til erstatning for det manglende. Bjarne supplerede med gode råd.
Poul og Carsten tog fat på afrensning og klargøring af reservemotoren til M24. Den var ellers blevet pakket ind, da vi måske havde regnet med ankomst af endnu en motor, der skulle bruge pladsen.
Jan fik færdiggjort montagen af fremmednet til M30 og gennemgået alle filtre, så der kan købes nye samt til brug for vedligeholdelsesdokumentet.
Mads fik malet det resterende på hjulsættene fra No. 3, så de er klar til montage.
Jeg fik afrenset og støvsuget M35, samt sammen med Mads og Peter, sat førerhuset helt på plads. Herefter fik de vildfarne profiljern et par skruer, så lokomotivet nu er klar til transporten ud til Brandhøj. Mere skete rundt på Gården. 10 mand kom forbi, men jeg kan jo ikke holde øje med dem alle sammen 😉