Jan fik i lørdags bl.a. udskiftet 40 Amp. til en 70 Amp. automatsikring, så nu kan M24 igen starte. Et større hold arbejdede så videre med D13. Revers-gearstangen med medfølgende kardanled blev monteret. En ny trækstang til bremsetrækket blev fremstillet. Carsten tilpassede med koldsaven hjørneforstærkningerne, der var blevet for korte efter indrykningen af rammen.. Der blev derefter påsvejst de manglende stykker. Christian og jeg fordelte de nye koblinger på dampstammen, der derfor nu udelukkende har nye monteret. Alle de resterende tog vi på værkstedet for en gennemgang af tilstanden. Vi besluttede at fremstille 8 mere, så der kommer nye stort set over det hele. De gamle er ved at være brugt op efter mange års tro tjeneste.
Et nyt muligt medlem dukkede op denne aften og blev vist rundt. Vi byder Sven Erik velkommen og håber han har lyst til at forsætte med at komme og deltage i klubbens arbejde. Svend Erik er opvokset på Verslev Station og har fået jernbanen i blodet der!
